3Nat min Nat
Nat min nat · Natten kommer, jeg tager dig, opsluger dig, venter på... [...]
Digte
11 år siden
2Jeg har været i retten
Jeg har været i retten. · Jeg er blevet anklaget for 1 forbrydelse:... [...]
Blandede tekster
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Kathleen Nielsen (f. 1976)
Nat min nat

Natten kommer, jeg tager dig, opsluger dig, venter på du giver mig ro, venter på du ruller ind over mig, og tilfredsstiller mit kaos, venter på jeg forsvinder med dig og holder pause et par timer.

Når du begynder at tage fat i mig slapper jeg endelig af. Jeg glemmer, jeg forsvinder.

Jeg kæmper mig gennem dagen, med sløve spor efter dig. Jeg klynger mig desperat til tanken om at jeg snart skal holde dig i min hånd igen, føre dig op til mine læber - til du ligger i min mund, sluge dig, smage dig, mærke dig, langsom, meget langsomt sprede dig ud i mit blod, som en varm sommer vind i en kold nat, langsomt, meget langsomt vinde over mig, jeg har brug for din styrke jeg har brug for din magt.

Jeg kan ikke undvære dig, du er det der holde mig i live, kun med dig kan jeg finde fred og ro. Uden dig bliver natten et mareridt af usammenhængende tanker, chokbølger fyldt med følelser af fare, frit fald og forvirring.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 08/01-2013 09:48 af Kathleen Nielsen (Cirkelinepippi) og er kategoriseret under Digte.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.