2Nyt Stadie
Fortiden er jeg meget alene. · Jeg sætter mere pris på det, end nog... [...]
Digte
11 år siden
4Det er den her tid på dagen
Det er den her tid på dagen. · Hvor jeg bare har lyst til at skrive... [...]
Digte
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Magnus K. Nystrøm (f. 1995)
Det er den her tid på dagen.
Hvor jeg bare har lyst til at skrive noget ned
Lige nu har noget sat sig fast, en følelse af komplet frihed og viden fra et større sted.
Jeg er her for kort tid til at fortrænge noget!
Det enkelte menneske bør til tider følge sine impulser, jeg mener.
Hvorfor ikke?

Men nogle gange er altid alt for overvældende.
Og vi springer rundt i hundrede forskellige trætoppe.
Bare for at mærke suset i at vi potentielt kan falde ned. Ned til hvad?
Vi gør alle dumme og onde ting og det helt accepteret.
Vi er så meget os selv som vi tillader os det.

Hvad er der egentlig galt med at græde over livet til tider.
Bare det et vi er her, kan man være utilfreds?
Mange er der af dem og det en skam deres lys er blevet stjålet og at de nu søger mit.
Jeg kan godt lide lys, jeg kan rigtig godt lide lys.
For af og til svæver jeg bort, hvor ingen finder mig - så glemmer man lyset

Man tænker så meget over mørket.
Mørket er vel lige så skidt som lyset?
Det kommer vel bare an på hvad vi fokuserer på?

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 19/01-2013 10:26 af Magnus K. Nystrøm (Numbra) og er kategoriseret under Digte.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.