3En god idé
Ingen har bemærket, jeg ikke hører til. Jeg får en god idé. · Det e... [...]
Noveller
9 år siden
3Hævn
Christian savner far. Far rejste til Grønland for at arbejde, da ... [...]
Noveller
9 år siden
2Oven over
Lyden i rummet · en flyver på vej i natten · blandt stjerner · målet uk... [...]
Digte
10 år siden
2Blændværk
BLÆNDVÆRK · Marehalmen skærer under fødderne, og de skarpe sten på ... [...]
Kortprosa
10 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Anne Lilleager (f. 1945)
Gik en tur ned ad stien.
Da jeg et øjeblik vendte mig, så jeg min tyrkiske nabo dukke op lidt længere henne. Lænet op ad containeren vinkede han med smil og store armbevægelser.
"Nåe ja, hvad søren," tænkte jeg, "vi plejer godt nok kun lige at nikke et kort hej, når vi går forbi hinanden på trappen, men han er måske i særlig godt humør i dag."
Så jeg smilede og vinkede tilbage med en stor armbevægelse og vendte så mit hoved fremad i gå retning igen.
Da var det, jeg så, at samme nabos søn gik et stykke foran mig...

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 12/02-2013 23:53 af Anne Lilleager (Lilleager) og er kategoriseret under Smilebåndet.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.