5Tin soldaternes skæbne
Muren! Her står jeg så...! · Endelig et faktum, jeg kan og skal for... [...]
Digte · erkendelse
7 år siden
4Distance revolution
LOL! Er måske en passende kommentar til nutidens politiske retori... [...]
Blandede tekster · livssyn, samfund
7 år siden
3Eksistens
Primo, Livets vugge fyldes. · Som løv fra skoven af efterårets fald... [...]
Digte · liv, eksistens
8 år siden
5Aftens sinds tilstand
Stjernerne spejler sig i søen · Aften er lun... her er rart! · Snakke... [...]
Digte · natur, eksistentiel
9 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Søren Wellendorph (f. 1961)
En adskillelse fra det menneske, man elsker mere end livet.
Narresutten "kærlighed" spøger - bedraget er perfekt.
Værnet bygges - grænser trækkes hårdt op.

Alene og isoleret fra socialt samvær, svæver man ud på kanten.
Her skriger man - her græder man, i ly af mørket.
Her! Findes ingen trøst...!

Livsgnisten! Vakler på usikker principper, mit væsens rod visner.
Hjertets vogter vågner, skriger på sikkerhed.
Stille ... lister mismodet frem, har i pose og sæk af fakta....

Alt! Tomt...!
Forfatterbemærkninger
at lære i livet, sandheden om dig selv - er ikke sandhed i sig selv, så vælg med omhu

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 20/03-2013 06:25 af Søren Wellendorph (Villain) og er kategoriseret under Digte.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.