5Uforstående
Forvent ikke at jeg nyder dine fysiske komplimenter.. · Min krop er... [...]
Digte
11 år siden
7Angst
Lad mig være alene med min angst.. så har JEG kontrol.. · lad mig v... [...]
Digte
11 år siden
7Spaltet
jeg er mille.. · du ser mig, men lader mig drukne.. · du mærke min kr... [...]
Digte
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Mille Schulz (f. 1989)
Lad mig være alene med min angst.. så har JEG kontrol..

lad mig være alene med min angst, det er den jeg kan regne med...
lad mig falde i et dybt sort hul af sprut og ensomhed, for det er det jeg kan regne med..

Lad mig være alene med min angst.. så har JEG kontrol..

lad mig være bundet af vrede og ulykkelighed, det er det jeg kender til..
lad mig blive væk i mængden og være usynlig for dig, det er det jeg er...

Lad mig være alene med min angst.. så har JEG kontrol..

lad mig fylde af angst, det er den der fuldender mig..
lad mig være os, det er den jeg er..

Lad mig være alene med min angst.. så har VI kontrol..

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 08/04-2013 12:38 af Mille Schulz (mille.miiig) og er kategoriseret under Digte.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.