2Smerten i det hvide
Det hvide skærer i mine øjne. · Så uendelig træt. · Mine ører suser... [...]
Digte
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Teah Rasmussen (f. 1989)
Det hvide skærer i mine øjne.
Så uendelig træt.
Mine ører suser, mine øjne misser mod dig.
Jeg ser dig.
Det mørke blandt alt det hvide.
Min stemme er hæs.
Jeg forsøger at læse kærligheden i dine øjne, men ser kun det blik jeg frygter mest.
Jeg mærker smerten i mit hjerte, ved at du er væk om lidt.
Jeg rækker ud efter dig, bedende hvisker jeg dig blive.
Du ryster på hovedet og går.
Slangerne holder mig tilbage, jeg kæmper for at komme fri.
Jeg råber dit navn, men din ryg bevæger sig kun længere væk.
Du ser dig ikke tilbage.
Jeg flår i slangerne til de slipper deres greb.
Forsøger at løbe efter dig, men jeg kan ikke.
Mine tårer slører mit syn, jeg falder forover
og rejser mig ikke igen.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 20/04-2013 17:57 af Teah Rasmussen (Teah) og er kategoriseret under Digte.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.