7Tatovering
du sidder lige · der · på indersiden · af mit venstre · øjenlåg · som en in... [...]
Digte
6 år siden
11Den onde historik
der kommer stadig lidt af din sæd ud af mig · som en provokerende d... [...]
Digte
6 år siden
9ToTo
helt bevidst · lukker jeg dig ind · igen · fordi et knust hjerte · bare e... [...]
Digte
7 år siden
3Mano nella mano finale
og han klemte hendes hånd · fuld af noget · hun ikke forstod · hendes h... [...]
Digte
7 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Fiemus Hammerum (f. 1968)
Hold nu kæft du oversvømmer mine øregange med ligegyldige konstruerede sammensatte betydningsløse sætninger der uden ende strømmer ud af din evigt snakkende store altid åbne savlende mund der minus hæmninger spytter sladder og galde om alt og alle der bevæger sig en millimeter uden for din forkvaklede indsnævrede latterlige fordømmende verden ikke mange går ramt forbi din papegøje lignende talestrøm af ord fra helvede ondskabens brus står knækket hvid og frådende når du beretter om andre menneskers fejltrin og dumheder dit grin er hysterisk skingrende ucharmerende men kort da nye ord står i kø som skal ud og irriterer mit nu halv døve øre ømt skinner rødt og hævet jeg har konstant tissetrang af at høre dine fossende gloser der ikke kan få noget til at gro overhovedet bliver ubehagelig forpustet blot ved din tilstedeværelse som man aldrig kan være i tvivl om da kæften ruller uendelig og kværulerende med beskyldninger flettet med satan selv orker ikke at besudle mit rene indre med flere negative vibrationer tager mod til og råber : HOLD NU KÆFT!

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 28/05-2013 17:43 af Fiemus Hammerum (FieMus) og er kategoriseret under Blandede tekster.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.