Du er den jeg altid har elsket


10 år siden 3 kommentarer Digte

1Knivstik
14/12/13 · så dybt, så dybt et knivstik · i hjertes røde, hjertekamre... [...]
Digte
10 år siden
3Du er den jeg altid har elsket
26-8-13 · Det jeg føler nu, er noget andet end i går. · For nu kan je... [...]
Digte
10 år siden
4Kan nogle høre mig
26/7/13 · Tænker på hvad der skal blive af mig · Lever i en verden de... [...]
Digte
10 år siden
4Sjæl i stykker
26/7/13 · du rev min sjæl i stykker · kan du mærke blodet på dine hæn... [...]
Digte
10 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Mille Gebka (f. 1991)
26-8-13

Det jeg føler nu, er noget andet end i går.
For nu kan jeg føle mig elsket, føle mig fri.
Men når jeg tager hjem så er du ikke i mine arme.
For uden dig, savner jeg din latter, det gør mig vanvid.
Dit smil sidder fast i min ensomhed, i mit sind.
Da jeg så ind i dine øjne, for første gang, jeg så kærlighed.
Jeg vil kæmpe for dig, så du ikke bliver såret igen og igen.
For dine ord giver mig styrke, til aldrig at glemme.
Vores minder, vil aldrig miste sin betydning.
Føler jeg er født i verden, for at passe på dig.
Vil hjælper dig, når din fortiden angriber dit hjerte.
Når du er nede og trist, når du føler dig svag.
Vil fjerne din tårerne, og få dig til at smile igen.
Få dig til at føle som, som du få mig til live.
Så tag min hånd, du er den jeg altid har elsket,
og nu har jeg endeligt fundet dig i mit liv,
så du må ikke efterlad mig.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 26/08-2013 13:32 af Mille Gebka (MilleF) og er kategoriseret under Digte.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.