9Sommerfugle på en sommerdag
Der var kun de to i kupéen, hende og en fremmed, ved første øjeka... [...]
Kortprosa
9 år siden
7Uimodståelig
Duften af nypoleret læder blandede sig med hans "Creed"-cologne, ... [...]
Kortprosa
10 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Kristina Loncar (f. 1993)
Duften af nypoleret læder blandede sig med hans "Creed"-cologne, der listigt sneg sig ind i hendes nervesystem og paralyserede hendes sanser fuldstændig. Uimodståeligt farlige tanker trængte sig på, og hun måtte virkelig beherske sig selv til det yderste for ikke at bukke under for sin underbevidstheds befalinger. Hun bed sig trodsigt i læben, åbnede døren og gled ned i det mahognifarvede sæde, uden at flytte blikket fra hans. Han smilede sit sædvanlige, forførende drengesmil og hendes hjerte smeltede for tusinde gang. Han var utrolig! ... Stadig uden at flytte det brændende blik fra hendes, startede han motoren, hvis dyriske brølen med et sæt rykkede i dem begge. Det var en ubeskrivelig følelse, der overvældede hende, og da hun flygtigt kiggede gennem bakspejlet, så hun, at de var på vej væk fra et sløret landskab, der mindede om et af Claude Monets impressionistiske malerier, men denne gang for altid..

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 14/09-2013 08:17 af Kristina Loncar (X-Tina) og er kategoriseret under Kortprosa.
Teksten er på 148 ord og lix-tallet er 40.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.