11Afsked
Et smil fra himlen du sender ned · Vi mærke kan din kærlighed · En fa... [...]
Digte · døden, savn, kærlighed
6 år siden
6En gudmors digt på vejen
En lysende stjerne på himlen så klar · Et slag med vingerne prægtig... [...]
Digte · familie, følelser, livets gang
6 år siden
3Larmende stilhed
Stilhed fuld af larm som sætter sig som små mider og gnaver; æder... [...]
Blandede tekster · tanker, stilhed, reflektion
7 år siden
4Mørkets net
Et vådt knitrende lys. · En forbi flyvende dues hissende vingeslag ... [...]
Blandede tekster · eksistens, mørke, tanker
7 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Katrine Sørensen (f. 1996)
Det var forkert!
Det er forkert!
Men føles rigtigt.

Mit hjerte vil have mig til at gennemføre det, men min hjerne ser ingen rationel forklaring for at gøre det. Når jeg er alene kan jeg mærke tankerne presse sig på; overtage mit hoved, og lader mig forvilde ud på fortvivlelsens hav, hvor jeg flere gange har været ved at drukne.
For enden af havet er svaret, men vejen er lang og smertefuld, og med mine svømmeevner når jeg aldrig derud.
Jeg har, tit tænkt på at tage en af sidevejene; den hurtige vej, men med endnu flere forhindringer.
- Hjernen vinder, og jeg lader mig flyde med tilbage...
Forfatterbemærkninger
Fri fortolkning

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 19/09-2013 19:46 af Katrine Sørensen (K. Bergmann) og er kategoriseret under Blandede tekster.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.