7Pia min skønne Pia
Pia min skønne Pia, · Jeg elsker dig overalt på jorden: · Når jeg ser... [...]
Digte
10 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Peter Iversen (f. 1964)
Pia min skønne Pia,
Jeg elsker dig overalt på jorden:

Når jeg ser i dine smukke øjne, og høre din dejlige stemme.
Når du er så tålmodig ikke at afbryde min kejtede måde at kommmunikere på.
Når vi rører hinanden.
Når vi bare sidder stille i sofaen og er sammen.
Når jeg for lov til at dufte til dig.
Når vi elsker med hianden.
Når vi går i bad sammen.
Nå vi sover sammen.
Når jeg vågner op sammen med dig.
Nå vi laver mad sammen.
Når vi vasker op sammen.
Når du sukker med den veltilfredse lyd som kun du kan.
Når vi kører i bil sammen.
Når vi er til koncert sammen.
Når vi går i biografen sammen.
Når vi kysser hinanden.
Når vi holder om hinanden.
Når vi sms'r sammen.
Når vi spiser sammen.
Når du sidder og kigger mig dybt i mine øjne.
Når jeg får lov til at gå på opdagelse på- og i din dejlige, sexede og flotte krop.

Uden dig føler jeg mit liv er tomt og indholdløst ,
jeg har aldrig savnet en kvinde så meget som dig.

For første gang i mit liv elsker jeg rigtigt--- helt dybt ind i mit hjerte.
ud i alle fibre af min krop.

Jeg har aldrig virkelig elsket før jeg mødte dig.

Din Peter for evigt.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 08/10-2013 19:19 af Peter Iversen (skovtrolden11) og er kategoriseret under Digte.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.