De skrigende røde læber


10 år siden 3 kommentarer Kortprosa

0Mønsterborger i mønsterbygning i mønsterby
Lige meget hvor højt man kigger, leder den ene etage altid den ti... [...]
Noveller
10 år siden
3De skrigende røde læber
Mit blik kan ikke lade være med at fokusere på hendes læber. De e... [...]
Kortprosa
10 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Casper Amba (f. 1992)
Mit blik kan ikke lade være med at fokusere på hendes læber. De er skrigende røde. Ikke røde på den romantiske måde, men mere på den frække og forførende måde. Hun bevæger dem ikke og jeg begynder så småt at tænke på, om det er fordi tiden står stille. Jeg glemmer tid og sted. Hendes slanke kæbe, det lyse hår med de mørke tigerstriber og hendes skinnende lyse hud, indrammer på en måde billedet af de skrigende røde læber. Jeg prøver at slippe blikket og vende mit syn mod hendes øjne. Idet jeg kigger lige ind i dem, er det som om jeg kigger direkte ud i uendeligheden. Som om hendes øjne er et vindue ud til resten af verden og hendes blå øjne forvandler sig til små miniature jordkloder, som roterer i de huller, hvor hendes øjne plejede at sidde. Det er alt for intenst at kigge direkte ind i dem og mit blik vender automatisk tilbage til de frække og forførende læber...

Jeg siger et eller andet ligegyldigt, ved ikke rigtigt hvad, men det er vel et forsøg på at bryde stilheden. Hendes ene hånd bevæger sig pludselig op i billedet. Hånden er løst knyttet og kun hendes pegefinger er rettet helt ud. Hun placerer sin pegefinger lodrat midt for sine læber, som når en bibliotekar tysser på støjende teenagere, men på en langt mere sexet måde selvfølgelig. Selv hendes negllak er skrigende rød, og jeg begynder at føle farven gøre mig sindssyg. Da hun langsomt sænker hånden igen, ser jeg hendes ansigt blive større og utydeligere. Billedets farver og former blander sig sammen som ingredienserne i en gryderet. Jeg lukker øjnene og smager nu hendes læber på mine. Jeg tager fat om hende og mærker formerne på hendes krop. Jeg holder hende så tæt, at hun kan mærke pikken vokse i mine bukser. Jeg ved hun kan mærke den, men vi kysser bare... Lige nu...

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 02/12-2013 11:52 af Casper Amba (Amba) og er kategoriseret under Kortprosa.
Teksten er på 318 ord og lix-tallet er 27.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.