2U gengældt kærlighed
Ser han mon hvad jeg ser? Mærker han hvad jeg mærker? Tænker han ... [...]
Blandede tekster
10 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Rebecca Skraeddergaard (f. 1997)
Ser han mon hvad jeg ser? Mærker han hvad jeg mærker? Tænker han hvad jeg tænker?
Jeg holder igen fordi jeg ved det er forkert. Jeg ved at det aldrig vil ske.
Kan jeg blive ved at lyve for mig selv?

Han sku bare vide at jeg ser. Han sku vide at jeg mærker. Men hvis han så mine tanker, ville jeg aldrig nogensinde se ham mere. Og derfor skjuler jeg det. Men kan jeg blive ved at lyve for mig selv?

Hvis du vidste hvad du betyder for mig, ville jeg skræmme dig væk. Du var den der greb min hånd, da jeg var ved at give slip. Nogle gange tænker jeg på: Sku jeg sige til dig, at jeg tror du er den eneste for mig?

Dine ord, din figur, dine smil og dine øjne,
omfavner jeg for mig selv i mine løgne.
Blot et enkelt lille kram, din krop i min favn
er alt jeg ser når jeg hvisker dit navn
Hvordan kan jeg leve i et håb der ikke eksisterer?

Han skal se hvad jeg ser! Han skal mærke ligesom mig! Han skal tænke den tanke.
Det vil bare aldrig ske at han vender sig om. Og jeg ved det inderst inde. Han vil ikke lyve for sig selv.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 09/12-2013 12:04 af Rebecca Skraeddergaard (Rebecca_s) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 213 ord og lix-tallet er 15.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.