At leve med åbne øjne..


10 år siden 3 kommentarer Digte

2Når tankerne overtager..
Verden er derude · Urørt og forunderlig · Men billedet forvrænges af · ... [...]
Digte
10 år siden
3At leve med åbne øjne..
Jeg er i en dyb og vedvarende kærligheds affære. · Med livet selv. · ... [...]
Digte
10 år siden
2Sjælens mørke nat
Jeg åbner øjnene · efter endnu en søvnløs nat · fuld af mareridt · blin... [...]
Digte
10 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Tina Bruun Fyhn (f. 1981)
Jeg er i en dyb og vedvarende kærligheds affære.
Med livet selv.
Vi elsker hinanden og har det perfekte forhold mellem "give and take".
Jeg lever livet og elsker det med hele mit væsen
Livet elsker mig og giver mig kærligt muligheder for at vokse og føle.

Vi er som alle andre par -
Nogen gange skriger jeg og sparker fra mig i vrede og trods,
andre gange skriger og sparker livet til mig.
Nogen gange er vores kærlighed så passioneret at det bringer tårer til mine øjne,
Andre gange er der et mørkt tomrum imellem os.

Vi lever i et respektfuldt, åbent forhold, hvor der er plads til andre.
Livet tillader mig at udforske mig selv og kærligheden gennem mødet med andre mænd.
Jeg tillader livet at elske andre - 6 mia. - ligeså passioneret, som det elsker mig.

Når vi en gang er færdige med hinanden, vil jeg give slip med taknemmelighed.
Jeg vil med tillid sende livet videre til andre vidunderlige elskere, som vil få ligeså megen glæde og kærlighed som jeg selv.

Men vi vil aldrig glemme hinanden. Så kraftfuld er dyb og ægte kærlighed, at det vil efterlade et glødende aftryk i vore hjerter.
Hverken evighed, død eller glemsel vil ødelægge det smukke vi havde sammen.
Ingen elsker livet som jeg - ingen elsker mig, som livet.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 12/02-2014 11:48 af Tina Bruun Fyhn og er kategoriseret under Digte.
Teksten er på 222 ord og lix-tallet er 31.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.