4Undergrunden
Rygraden begynder at flette sig sammen, jeg mærker smerten - ikke... [...]
Blandede tekster
10 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Julie Knutsson (f. 1997)
Rygraden begynder at flette sig sammen, jeg mærker smerten - ikke stærk nok til at bekæmpe den uberegnelige smerte der sitre fra hovedet til hjertet.
Tankerne, og følelserne møder hinanden som en eksplosion med et kæmpe tryk, det sug som rammer maven når noget dårligt sker og man bliver nervøs.
Bevæger mig ikke, mine ben føles som om at de er begravet i angst. Angsten suger mig ned som det var kviksand, og imens føler jeg mig fortabt. Ingen hører mine kald, jeg åbner munden op for at skrige.. Men der kommer ikke lyd ud. Jeg ved ikke hvor jeg står eller hvad der kommer til at ske.
En masse mennesker, men indeni er der tomt.. En sort undergrund af ensomhed.
Stemmerne omkring mig i menneskemængden lyder som tusinde af hvislende slanger.
Panikken begynder at stige mig til hovedet og uden held forsøger jeg febrilsk at få mine ben fri fra det der holder dem fast. Jeg holder vejret indtil mit syn begynder at sløres.
Frustrationer og forvirring æder mig levende, indefra.
Mine mareridt, død og ødelæggelse, brand og skrig, jeg vil ikke fremstå som den mentalt forstyrrede. - jeg klarer den selv.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 10/03-2014 12:16 af Julie Knutsson og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 193 ord og lix-tallet er 32.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.