Lad mig blive absorberet i dit tankespind



10Rastløs
Solens stråler · spreder en underlig følelse · af rastløshed i min kr... [...]
Digte · krop, magtesløshed, alene
8 år siden
4Nutidig kærlighed
Jeg elsker klangen af dit navn. Hvordan det dvæler i atmosfæren. ... [...]
Blandede tekster · parforhold, kærlighed, skuffelse
8 år siden
5Uroligt flammehav
Jeg drømmer om terror · Jeg drømmer om flammer · der skyller ind over... [...]
Digte · sorg, melankoli, hjertesorg
8 år siden
5Jubelidiot
Jeg sidder som en jubelidiot og smiler så bredt, at mine kinder g... [...]
Kortprosa · magtesløshed, relationer, kærlighed
8 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Camilla Aaby (f. 1995)
Udfold dine idéer og dit verdenssyn for mig med lukkede øjne, som om du forestiller dig verdenen og idéer på nethinden.
Glem verdenen rundt om os og indvi mig i din verden.
Lad os danne vores egen verden - vores egen virkelighed - hvor himlen er violet og skyerne lyserøde; hvor træerne altid er grønne, og solen altid skinner.
Fortæl mig om dine ønsker og dine værdier, og lad os integrere vores samlede ønsker og værdier i vores samfund.
Luk mig ind. Lad mig tage et kig rundt herinde i dine gemmer, og lad mig så træde ud og kysse dig på panden, tage din hånd og føre dig ind i mine gemmer.
Vi kunne smelte sammen til en masse og leve af hinandens ilt og blod og tanker.
Jeg kunne tage bopæl i dig, sådan som du har taget bopæl i mig.
Men dine mure er oppe, og jeg står og banker på og søger om asyl. Du afviser mig og lader mig stå alene tilbage med færre muligheder og et tungere hjerte.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 12/03-2014 21:10 af Camilla Aaby og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 174 ord og lix-tallet er 29.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.