15Streger i luften
For mig, · er du blot en falmende skitse, · streger i luften, som ald... [...]
Digte
9 år siden
7Spanske himmelstrøg (færdige udgave, tak fo...
En skyfri himmel blev til en smuk nattehimmel · - funklende blikke ... [...]
Digte
9 år siden
5Nattens bitterhed
Igennem natten, · vandrer du. · Du og din forskruede karakter. · Igenne... [...]
Digte
9 år siden
7Hver gang vi ses
Erstatter tavsheden med tomme ord. · Akavet heden med hede berøring... [...]
Digte
10 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Line Brandt (f. 1993)
For mig,
er du blot en falmende skitse,
streger i luften, som aldrig bliver til noget.

Input fra mine tanker, som jeg aldrig helt har forstået.

Jeg krøller dig sammen og smider dig ud,
kærtegner og kysser dig indtil det brænder under din hud.

Du er en berøring i natten, men jeg mærker dig ikke...
Du er et rus jeg har taget lidt for mange gange,
velvidende om, at det aldrig bliver det samme.

Du er en sød lille løgn, som jeg fortæller til mig selv.
Du er den godnat historie, jeg læser igen og igen.
-En illusion om kærlighed, der langsomt slår mig ihjel...

Men min verden er fuld af overarbejde
og alt for meget kaffe,
Fuld af smerte, men ingen til at straffe?

og jeg har alligevel så fucking travlt med at udnytte mig selv
-så hvorfor ikke rive hele verden med?

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 11/09-2014 21:55 af Line Brandt (Lost-at-the-seaside) og er kategoriseret under Digte.
Teksten er på 144 ord og lix-tallet er 23.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.