1Til minde om en god aften
Hvordan beskriver man højt til loftet, væg til væg bøger og maler... [...]
Digte · kunst, socialrealisme
10 måneder, 2 dage siden
2Du har sat Havet imellem os
Ude af øje, ude af sind · virker ikke med dig. · Du fylder ligeså meg... [...]
Digte · venskab, afstand, savn
5 år siden
3Ovenpå
Munden kører på dig. · Dine pupiller er så udspilede at den blå far... [...]
Digte · stoffer, venskaber, samtaler
5 år siden
1Punkerne på langebro
Vores møde har varet under 5 sekunder, men hans ansigt har allere... [...]
Kortprosa · punk, møde, indtryk
5 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Tenna Hermansen (f. 1986)
Jeg har lyst til at han skal komme. Jeg har lyst til at sidde ved siden af ham. Tæt, uden at røre, men tæt nok til at han kan mærke varmen fra min krop.
   Jeg har lyst til at han skal drikke med mig. Øl. Eller vin. Jägermeister helst. Fordi jeg ved hvad det gør ved ham. Jeg vil sidde tæt. jeg vil blive fuld og fjollet. Gribe fat om hans arm. Grine. Smile. Slikke mig om munden på den der måde jeg ved han ikke kan modstå. Men hele tiden, vil jeg være tilfældig. Der må på ingen måde herske tvivl om hvorvidt mine intentioner er gode. Vi er venner og vi hygger os. Intet andet. Hverken værre eller bedre.
   Men pludselig er vi trætte... Og skal sove. Ligge i sengen, sammen. Fordi sofaen er lille og vi har jo sovet sammen før.
   Og han vil lukke mig ind under dynen og vi vil falde i søvn i hinandens arme. Det må man vel godt? Det sker der jo ikke noget ved?
Forfatterbemærkninger
gammel tekst fra 2010.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 08/12-2014 22:43 af Tenna Hermansen (Tenna) og er kategoriseret under Kortprosa.
Teksten er på 173 ord og lix-tallet er 11.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.