Et digt om svigt


9 år siden 15 kommentarer Digte smerte følelser krisehåndtering

6Overskyet
En alt ødelæggende storm, · vælter alt på sin vej. · Dens kraft er en... [...]
Digte · depression, håb, forandring
9 år siden
15Et digt om svigt
En følelses tornado af vrede og skuffelse. · Ligegyldighed og forbl... [...]
Digte · smerte, følelser, krisehåndtering
9 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Alex Dan Larsen (f. 1994)
En følelses tornado af vrede og skuffelse.
Ligegyldighed og forbløffelse.
Tomme ord og omsorgssvigt.
Et uklart minde om en barndom jeg aldrig fik.
Sorg var min eneste følelse.
Tog mine kræfter som en forkølelse.
Mit håndled bløder,
Mine knoer springer.
En forfærdelig smerte som skyldfølelse bringer.
Alkohol og stoffer hjælper,
Selvom hele kroppen skælver.
Hash røg i mægtige skyer.
Overdosis på alt fra ecstasy og syrer.
Ligger nu med kridthvide øjne,
I et med naturen og ikke dine løgne.
Du tænker sikkert hvorfor det her digt,
Fordi så ved du svigt kan dræbe på sigt.
Forfatterbemærkninger
Dette digt beskriver en hård tid, som jeg stadig ikke helt er igennem. Prøver at komme ud med nogle tanker og følelser, som ikke er til at holde ud at rende rundt med. Dette er mit første digt jeg har delt på nettet, håber i tager godt imod det. Tak for din tid læser.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 28/02-2015 08:27 af Alex Dan Larsen (Splutz) og er kategoriseret under Digte.
Teksten er på 95 ord og lix-tallet er 35.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.