Den store labyrint


8 år siden 5 kommentarer Blandede tekster barndom minder børn

2Duften af friske fisk
En varm sommerdag der midt i tresserne var min lillesøster og jeg... [...]
Blandede tekster · sommer, minder
8 år siden
4En gang glas
En varm sommerdag, og jeg var på ferie, ovre hos min storesøster ... [...]
Blandede tekster · minder
8 år siden
4Fastelavn
Og når vi nærmede os fastelavn skulle vi ud at købe en fastelavns... [...]
Blandede tekster · barndom, erindring, livet
8 år siden
3Månelanding
I midten af juli måned i 1969 skulle vi se rejsen til månen i tv.... [...]
Blandede tekster · erindringer
8 år siden

Puls: 2,7

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Elo Ardal (f. 1960)
.
En varm sommerdag, der sidst i tresserne, var min lillesøster og jeg ude at gå en tur. Og vi kom forbi en kornmark. Kornmarken stod der og svajede så fint i vinden, helt uden der var et strå, der stod forkert. Det fik vi hurtigt lavet om på, da min lillesøster og jeg kom forbi. Min lillesøster og jeg begyndte at kravle rundt i kornmarken, og det blev en helt labyrint. Labyrinten blev så stor, at man sagtens kunne blive væk. Den eneste, der ikke var blevet væk, var den sure bondemand, han kunne let finde de to små børn, der kravlede rundt på alle fire i hans mark. Vi blev nu også lidt bange, da der kom en stor sort skygge forbi og skyggede for solen. Det var den store, sure bondemand, der råbte og skreg.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 20/08-2015 14:44 af Elo Ardal (Elo A) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 137 ord og lix-tallet er 28.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.