Til dig, og kun dig


8 år siden 4 kommentarer Blandede tekster frygt selvmord kærlighed

1Talen der aldrig blev holdt
Kære du, · Jeg skriver dette til dig da jeg endnu ikke har holdt mi... [...]
Blandede tekster · tale, kærlighed, tildødenosskiller
5 år siden
3Når du først har sagt ja...
Du har det største hjerte i verden, · Og jeg kan mærke smerten, · Når... [...]
Rim og vers · livspartner, forlovelse, point of no return
8 år siden
3Accept
Du var ikke en del af den. · Men det blev du, faktisk en ret stor d... [...]
Blandede tekster · fred, tilgivelse, identitet
8 år siden
2Fortvivl ej
Hun havde egentlig sat sig for at hun ikke skulle have nogle børn... [...]
Blandede tekster · håb, tabt mulighed, skæbne
8 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Racuelle Heindorf Lomholt (f. 1990)
Skat, hvad har mit udseende gjort dig, fortæl mig lige hvad ser du i mig, kig nu på mig. Du kigger jo på dem, hvorfor, hvorfor ikke på mig, se mig. Jeg gør mig til, viser mig, jeg troede jeg var noget specielt, for dig, eller bare generelt. De bankede mig, jeg forstår det nu, hvem er speciel, ingen, kun dig for mig. Jeg lå der, jeg skreg, ingen ord bare lyd, tonen derfra, fra hjertet, se mig. Hvorfor tog de mig, som om jeg bare var deres til at tage, en genstand. Du fortæller mig jeg er speciel, dyrbar og skøn, for hvem? for dig? Du har set det værste, jeg har udsat dig for det meste, for det, jeg undskylder. Du siger det er "Dig og mig", jeg venter på dagen, dagen hvor du giver op, fortæller mig det er slut, desværre, jeg har set det, mærket det, jeg ved det. Men jeg er forberedt på det, mit hjerte må du ikke få, ikke før du viser mig hvordan det ender og for sent set bliver, for du ved det ikke. Men min kærlighed vil være evigt din, og du vil forstå en dag, jeg elsker ikke, for mig er det meget mere, mit liv, jeg har viet til dig, i dine hænder jeg har lagt det, I spørger mig hvorfor? Han er ikke altid sådan, men andre sider han besidder, og en dag han vil lade mig se, han gør mig lykkelig, trods det onde indeni. Hvem's er jeg, min og kun din.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 26/08-2015 09:16 af Racuelle Heindorf Lomholt (Søs90) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 257 ord og lix-tallet er 27.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.