Midnat i Mandelieu

Kapitel 1


8 år siden 4 kommentarer Uafsluttet Romaner

4Midnat i Mandelieu - Kapitel 1
Benene blev tungere og tungere. Lucs åndedræt blev dybere. Nu var... [...]
Romaner
8 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Marie-Christine Kahlo (f. 1975)
Benene blev tungere og tungere. Lucs åndedræt blev dybere. Nu var han snart så langt væk fra hospitalet, at de sikkert ikke ville finde ham. Han ville løbe videre ned til stranden, som han kendte så godt.

Halsen strammede - han havde brug for luft. Endelig var han fri. Månederne på hospitalet havde været meget hårde. Han hadede at være indespærret. Personalet var irriterende og pågående. Men han fik snydt dem. Snydt dem, som han ofte havde gjort med tusindvis af andre mennesker.

Blæsten slog ham i ansigtet, da han nåede stranden.

Hvor var det nu, det var? Hans hemmelige sted...
Forfatterbemærkninger
Et udkast til starten på en historie/drama, som jeg har tænkt på i mange år..

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 20/09-2015 09:02 af Marie-Christine Kahlo (Marie-Christine) og er kategoriseret under Romaner.
Teksten er på 101 ord og lix-tallet er 26.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.