2Sammen
Sammensatte ord er sat sammen af ord. Ligesom du og jeg blev sat ... [...]
Blandede tekster · samliv, ord, følelser
8 år siden
4Håb
Vi har en forventning om, at håb er noget godt. · Men hvad med de f... [...]
Digte
10 år siden
4Tabuet
Ensomhed - poesiens helende sår minder mig om et liv, jeg aldrig ... [...]
Blandede tekster
10 år siden
5Point of no return
Måske var jeg for ivrig, måske var jeg for livlig · Engang var det ... [...]
Digte
10 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Sebastian Gråbæk (f. 1994)
Sammensatte ord er sat sammen af ord. Ligesom du og jeg blev sat sammen, da fornuften satte ud. Men de ord, der blev sat sammen, da vi to ikke var sammen længere, hængte ikke helt sammen. Ordene satte sig fast, sammen med vores minder. Længe satte jeg sammen med Lærke og diskuterede dine ord. På samme tid fortalte hun, at hun sammen med andre havde sammensat overhørte rygter om, at du var sammen med en anden, mens vi var sammen. Det hængte overhovedet ikke sammen, og hendes tydelige sammensatte teorier, sammensatte jeg, med teorien om, at hun ikke ville have vi var sammen. Du ringede og spurgte om vi var sammen? Ja, svarede jeg. Jeg er sammen med Lærke lige nu. Biiip. Biiip. Hey. Vent, ikke sammen på den måde! Mente hun, om vi skulle være sammen igen? Lærke smilte. Skal vi så komme sammen? Sådan rigtig sammen? Jeg sukkede. Det bliver aldrig det samme igen - jeg hader det alt sammen.
Forfatterbemærkninger
Dette er et (måske plat) eksempel på, hvordan vi misforstår hinanden, når vi ikke gider udtrykke os præcist. Jeg synes, at mine jævnaldrende har et meget fattigt ordforråd og mange unges kærlighedsproblemer skyldes måske bare dårlig kommunikation?

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 08/02-2016 12:15 af Sebastian Gråbæk (Graabaek) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 162 ord og lix-tallet er 21.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.