3Dine Øjne
De fortærer mig. · Opsluger mig. · Skaber splid i mit sind. · Pludselig... [...]
Digte
8 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Isabella Cecilia Solarz (f. 1992)
De fortærer mig.
Opsluger mig.
Skaber splid i mit sind.
Pludselig er de så svære at læse.
Grunden til jeg ikke kan læse dem, er mig.

Mig fordi;
Jeg frygter -
Frygter at ødelægge noget
Gøre noget forkert.

Jeg er bange!
Bange for at glemme -
Glemme de ting du fortæller mig,
Som har en betydning for dig.

Og sidst men ikke mindst -
Bekymret!
Bekymret for at jeg ikke kan leve op til dig
Leve op til dine alt opslugende, fortærende og gennemborende øjne.
Øjne så smukke som den klare og lyse skumringstid.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 06/06-2016 21:04 af Isabella Cecilia Solarz (Isabella Solarz) og er kategoriseret under Digte.
Teksten er på 94 ord og lix-tallet er 25.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.