Hvis jeg tog et skridt tilbage


7 år siden 5 kommentarer Rim og vers ulykkelig kærlighed sorg savn

5Hvis jeg tog et skridt tilbage
Da jeg så dig i hans arme min vrede blev til ord. · Jeg ved du må h... [...]
Rim og vers · ulykkelig kærlighed, sorg, savn
7 år siden
2Kærlighedens selvmord
Du er mit et og alt' men nu du den der gør' at jeg faldt, · Jeg må ... [...]
Digte · ulykkelig kærlighed, ensomhed, længsel
7 år siden
9Facade
Se ikke på mig mens du mig dømmer. · Se ikke på mig når jeg mine ta... [...]
Digte · selverkendelse, splittelse, melankoli
7 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Noah Thorsted (f. 1994)
Da jeg så dig i hans arme min vrede blev til ord.
Jeg ved du må hade at se mig sidde overfor jeres bord.
Jeg ser dig smile med lykke og håb, men min kærlighed forstenedes længe før min dåb.
Du vil ej se hvor meget jeg lider.
Du vil ej se hvad fortiden besidder.
Du siger jeg skal tage mig sammen og skjule min sorg... Ja undskyld mig prinsesse men du sidder trygt bag din borg!

Jeg var nok selv skyldig i den uret der blev begået.
Jeg var vel naiv da jeg troede at vi var benådet.
Ja skat undskyld er vel nok et fattigt ord, men du skal vide at jeg aldrig ønskede at begå mord.
Jeg gjorde mod dig noget der ikke stod i min magt.
Hvis jeg kunne jeg gik tilbage og forseglede den pagt.
Jeg ville gøre hvad som helst for at være den du mangler nat og dag... Ja undskyld prinsesse, du skulle aldrig havde set det inderste lag.

Din hånd på mit hjerte vækkede mig til live.
Jeg ønsker jeg havde givet dig en bedre grund til at blive.
Umulig i Sibirien hvor tiden stod stille, men det gjorde den fordi du var livets kilde.
Lykke er hvad du fortjener i hjertet dit.
Skat du er min evige stjerne selv hvert til sit.
Natten er tom og jeg sidder og beder i mørket alene... Ja undskyld prinsesse, men lad vores hjerter forene.

Når du en sjælden gang lader mig dig berøre.
Tro mig jeg kan ikke skjule at du min frygt forstører.
For det er min drøm at se dig i armene mine, men jeg ved at du aldrig vil tillade mig i armene dine.
Skat fuck den her kærlighedserklæring fra mig.
Ja skat fuck den her kærlighed i vores leg.
Jeg ville kæmpe i universets evighed for dit hjerte i min hånd... Ja undskyld prinsesse, jeg ved det er for sent at genskabe det bånd.

Du siger du ikke længere ved hvad jeg er for dig, men det er for fucking hårdt at sige "good bye".
Jeg er måske en taber der om tabt kærlighed skriver, men tankerne om dig i mit sind river.
Skat gå ud i den verden med din nye kærlighed, det siger jeg af mit hjertes ærlighed.
Så længe du husker derved at min kærlighed, til dig vil vare ved i al evighed.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 20/09-2016 23:06 af Noah Thorsted (TheNoah) og er kategoriseret under Rim og vers.
Teksten er på 396 ord og lix-tallet er 22.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.