5Spild af tid
Tik... · Stress er et spørgsmål om misforståede indstillinger · Og fo... [...]
Digte
5 år siden
7Jeg flytter til Alaska
Jeg flytter til Alaska. · Jeg flytter til Alaska, for at få ro. · Ro ... [...]
Blandede tekster
7 år siden
10Jeg lever af kaffe
Jeg lever af kaffe og knuste drømme · Jeg lever af overskredne dead... [...]
Digte · stress, hverdagslivet
14 år siden

Puls: 2,6

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Allan G. Gade (f. 1987)
Jeg flytter til Alaska.

Jeg flytter til Alaska, for at få ro.
Ro og tid - til at tænke små og store tanker.
Om alt lige fra farven på en bænkebidder, til størrelsen på universet, og om der findes grænser - Og i så fald, hvad der ligger bagved.

Jeg flytter til Alaska for at fiske og jage.
For at finde mig selv og blive en RIGTIG mand.
En rigtig MAND med skægstubbe, ømme fødder og sår der skal slikkes.

Jeg flytter til Alaska for at være alene
med mig selv, og for at være til stede og nærværende hos min familie - når jeg kommer hjem på besøg.

Jeg flytter til Alaska for at lære
at overleve og for at værdsætte de små og højst nødvendige ting i livet - regn, sol og fravær af myg.

Jeg flytter til Alaska for at møde
mine grænser
og for at se, hvad der gemmer sig på den anden side, deromme bagved.

Jeg flytter til Alaska for at læse og for at skrive.
Storslåede og ligegyldige ting - instruktionsmanualer, bibler, manifester og livsændrende opskrifter på gryderetter.

Jeg flytter til Alaska for at få nærdødsoplevelser
i boksekampe med bjørne og ulve og myg - uden en skærm i lommen.

Jeg flytter til Alaska for at leve.

Jeg flytter til Alaska...

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 07/12-2016 10:34 af Allan G. Gade (Allan_Skive) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 217 ord og lix-tallet er 28.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.