2TANKESTRØM som laks der mens de ligger stil...
Nogen gange tænker jeg disse ord er blot vildfarne tanker. Så jeg... [...]
Filosofihulen · livet, tanke
6 år siden
4Når kvinder bliver til aske
Gløden landede i askebægeret. Jeg lænede mig tilbage i en tåge af... [...]
Kortprosa · frygt, afhængighed, sensuelt
7 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Regitze Emilie Thomsen (f. 1997)
Gløden landede i askebægeret. Jeg lænede mig tilbage i en tåge af røg, mine tanker fuldte med. Jeg tænkte ikke, jeg ville ikke tænke. Tung og ude af stand til at rejse mig op, kunne jeg kun mærke min krop og hvordan hendes fingre gled ned af min mave, det føltes som om jeg aldrig havde haft andet end mit underliv, det kildede og jeg måtte bide mig i læben for ikke at stønne. Stuen var rød og jeg kiggede op mod vinduerne hvor solen gennem et rødt gardin tilførte rummet en varm og intens stemning. Jeg var i stemning til at tage ét til sug af jointen, jeg kunne mærke det denne gang og da jeg lænede mig tilbage blev der koldt. Pludselig blev hendes fingre lange og svedige, som om de kvalte min krop, min vejrtrækning blokerede og hendes ansigt smeltede. Kun hendes intense øjne og sultne fingre var til at fornemme. Jeg havde lyst til at aske hendes ansigt i askebægeret, i håb om det ville forsvinde.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 10/01-2017 16:52 af Regitze Emilie Thomsen (Regitzeemilie) og er kategoriseret under Kortprosa.
Teksten er på 170 ord og lix-tallet er 32.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.