Svag(heden)


7 år siden 6 kommentarer Digte forhold slut svaghed

6Svag(heden)
Jeg fortalte dig at du var min svaghed, du beviste at du var min ... [...]
Digte · forhold, slut, svaghed
7 år siden
5Døve hjerter
Du lærte mig at lytte til mit hjerte, men du stoppede med at lytt... [...]
Digte
7 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Zaheed Mahmood (f. 1987)
Jeg fortalte dig at du var min svaghed, du beviste at du var min svaghed.
Forfatterbemærkninger
Selve overskriften skal læses således at jeg er den svage, men (heden) = hende, skulle til for at svagheden kunne fuldendes. For uden hende ville jeg kun være svag, men man ved ikke hvorfor, med hende i billedet, ved man hvorfor. For hvis man kan fuldende hinanden på den gode måde, fuldender man ligeledes hinanden på de negative sider.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 09/04-2017 17:26 af Zaheed Mahmood (ZM1987) og er kategoriseret under Digte.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.