7En tredje forelskelse
En, to og nu tre. Hvad gør jeg så nu? · jeg har prøvet det her før.... [...]
Digte
7 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Alexander Mortensen (f. 1998)
En, to og nu tre. Hvad gør jeg så nu?
jeg har prøvet det her før. Men ikke på den her måde
Tidligere har det ikke været svært I hvert fald ikke på denne måde
For første gang føler jeg det virkelig. Men det har jeg også tidligere troet.
Så hvorfor er det anderledes denne gang? Denne gang er der måske er en chance.
Jeg håber det er anderledes denne gang. Men Jeg føler mig bange for det ikke er.
Vil ikke have mit hjerte bliver knust mere. Den værste følelse der findes i dette liv.
Tænker på dig tænker du også på mig? Dette håber jeg på mens jeg skriver dette.
håber ikke du føler at dette er for meget. Fordi jeg er bange for at ødelægge.
Bange for at ødelægge det som vi nu har. Fordi jeg har aldrig haft dette før.
Du er smuk, sød, sjov og bare det bedste der er sket for mig i langt tid.
Og det er et problem for mig fordi jeg ved hvad jeg giver til dig.
Føler ikke jeg kan give dig den følelse som du giver til mig.
Ved heller ikke om du føler det samme som mig.
Det eneste jeg kan håbe er at du gør dette.
Hvad skal jeg gøre for at du
Bliver forelsket i mig
Ligesom jeg er
Forelsket i
Dig

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 17/05-2017 14:03 af Alexander Mortensen (Alexbalex) og er kategoriseret under Digte.
Teksten er på 226 ord og lix-tallet er 17.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.