6Nøglebundt
Jeg har fået en nyt nøglering. · Op af lommen trækker jeg mit nøgle... [...]
Filosofihulen
6 år siden
4Du
Første gang jeg så dig følte jeg ikke noget. Det var nærmest bare... [...]
Kortprosa
7 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Anne Katrine Berg (f. 1980)
Jeg har fået en nyt nøglering.

Op af lommen trækker jeg mit nøglebundt, begynder langsomt at pille nøglerne ud af nøgleringen, en efter en.

Nøglerne til huset.

Nøglerne til cyklen.

Nøglerne til postkassen.

Nøglerne til mit barndomshjem.

Derudover finder jeg i mit nøglebundt, 3 nøgler til døre jeg ikke længere går ind af.

Hvorfor hænger de stadigvæk der?

Nøglerne til den første lejlighed.

Nøglerne til klubben.

Nøglerne til et arbejde jeg ikke længere har.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 14/07-2017 16:32 af Anne Katrine Berg (AK Berg) og er kategoriseret under Filosofihulen.
Teksten er på 74 ord og lix-tallet er 41.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.