Livets skrøbelighed


6 år siden 4 kommentarer Blandede tekster krise psykisk sårbarhed psykiatrisk afdeling

2Det hele er ikke forbi endnu
Det var tidligt en lørdag morgen. Ida stod i en gyde i en sidegad... [...]
Noveller · sindstilstand, indre dæmoner
1 år, 7 måneder siden
3De siger
De siger, stemmen er kun i mit hoved · De siger, det jeg ser, ikke ... [...]
Digte · psykisksygdom
4 år siden
4Livets skrøbelighed
Vi sidder og venter. Men hvad venter vi på? Bare på at tiden går,... [...]
Blandede tekster · krise, psykisk sårbarhed, psykiatrisk afdeling
6 år siden
4Forandring
På en solrig forårsdag · I 2011 · Døde en del af mig. · Det forandrede ... [...]
Digte · angst, smerte, erindring
9 år siden

Puls: 2,8

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Silje Bechmann Øgendahl (f. 1997)
Vi sidder og venter. Men hvad venter vi på? Bare på at tiden går, eller at vi bliver raske en dag. For de fleste jeg har lært at kende her, kommer nok aldrig igen. Og så er der dem, hvor indlæggelser og sygdom forhindrer os i at leve det liv, vi nådigt har fået tildelt. Det er smadder hårdt at leve sådan. Der er mange ofringer ved at være syg. Vi bliver nogle gange skuffet over os selv, når vi ikke kan gøre det vi vil, men i stedet er fanget bag de hvide mure, med stilheden og ensomheden på den ene side, og livet og friheden på den anden side. Men når stormen igen har lagt sig, og lyset atter begynder at skinne, mødes vores liv igen hinanden, og tomheden forsvinder.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 01/12-2017 17:26 af Silje Bechmann Øgendahl (Efterår) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 132 ord og lix-tallet er 26.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.