En ikke helt almindelig dreng


6 år siden 10 kommentarer Kortprosa ord

1Til minde om en god aften
Hvordan beskriver man højt til loftet, væg til væg bøger og maler... [...]
Digte · kunst, socialrealisme
11 måneder, 4 dage siden
2Du har sat Havet imellem os
Ude af øje, ude af sind · virker ikke med dig. · Du fylder ligeså meg... [...]
Digte · venskab, afstand, savn
5 år siden
3Ovenpå
Munden kører på dig. · Dine pupiller er så udspilede at den blå far... [...]
Digte · stoffer, venskaber, samtaler
5 år siden
1Punkerne på langebro
Vores møde har varet under 5 sekunder, men hans ansigt har allere... [...]
Kortprosa · punk, møde, indtryk
5 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Tenna Hermansen (f. 1986)
Jeg forstår det ikke altid. Hvordan én person kan differentiere sig så meget fra andre.
   Hvad er det der gør forskellen?

Det er bare en helt almindelig dreng i en helt almindelig vindueskarm på en helt almindelig onsdag med et helt almindeligt glas vin der læser helt almindelige ord op fra en helt almindelig blok.

Og alligevel føles det som det mest magiske øjeblik der findes.

Og hvorfor er det lige i hans helt almindelige seng på et helt almindeligt værelse i en helt almindelig lejlighed i en helt almindelig forstad på en helt almindelig onsdag at jeg er endt?

Hvad er det der gør, at jeg har en helt ualmindelig lyst til at række hånden ud og røre ved denne her helt almindelige fyr.

Hvad er det der differentiere ham fra andre?
Forfatterbemærkninger
Jeg hader starten og jeg hader slutningen og intet er helt almindeligt, og det var heller ikke det her der var det jeg oprindeligt ville sige eller fortælle, men i det mindste er det noget og nogle gange er noget bedre end ingenting.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 19/01-2018 23:33 af Tenna Hermansen (Tenna) og er kategoriseret under Kortprosa.
Teksten er på 133 ord og lix-tallet er 37.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.