0John og hans opvågning
John satte sig foran computeren for, at få skrevet den artikel, s... [...]
Kortprosa
5 år siden
1Diakta
Jeg havde sagt ja til jobbet hos filmselskabet Diakta, som en sla... [...]
Kortprosa · venskaber, frihed
5 år siden
2Tomrummet efter konen
Da han stod foran supermarkedet kom han til at se til højre og bl... [...]
Noveller · familieliv, livets gang
5 år siden
7Den fortabte alkoholiker
Det regnede voldsomt, ubetalte regninger lå og flød, han vidste g... [...]
Kortprosa · alkoholisme
7 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Christina Kjær Sørensen (f. 1991)
John satte sig foran computeren for, at få skrevet den artikel, som skulle være færdig til i morgen. Han stirrede ind i skærmen, mens hans fingre fløj hen over tastaturet, og alligevel virkede det ikke, som om at ordene, der kom frem på skærmen, gav nogen mening. Efter noget tid hvor, han havde set på det som han havde skrevet syntes han, at han hørte en stemme, den var ikke særlig tydelig næsten som en hvisken der kom langt væk fra, han kiggede op og anstrengte sine ører for, at finde frem til hvor lyden kom fra. Da han kiggede op fik han en forskrækkelse, for der stod en kvindeskikkelse i døråbningen og det virkede, som om at hun talte, men det hun sagde var utydeligt og det gik op for ham, at det var den lyd, som havde fået ham til at kigge op.
Forfatterbemærkninger
Det er blot et uddrag fra noget jeg er i gang med. Da jeg er i tvivl om jeg har for mange kommaer eller for få.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 24/06-2018 17:14 af Christina Kjær Sørensen (Stinapige) og er kategoriseret under Kortprosa.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.