0Indien Kashmir og Butan
Børnene og jeg rejste til Kashmir i to måneder i den varme tid, d... [...]
Livshistorier
5 dage siden
1Indien. 45 grader i skyggen og 41,2 i feber
Varmebølgen fortsatte ind i juli og august. Om morgenen kan man n... [...]
Livshistorier
14 dage siden
1Om at give af sine reserver
Vores gode venner familie Røsli, fra vores tid i Etiopien, har op... [...]
Blandede tekster
21 dage siden
2Indien liv og glade dage
Silvia var begyndt i en lokal børnehave et par timer om formiddag... [...]
Livshistorier
25 dage siden

Puls: 56,1

Publiceret: 13
Afgivet: 30
Modtaget: 24
Inge Erhard (f. 1941)
Præsten begyndte engang sin prædik med: Er I alle lige så retfærdige som Paulus, nogen strakte hånden op, han fortsatte med, er I også lige så retfærdige som Jesus, kun få strakte en hånd op. Præsten forsatte: Det beviser kun, hvor lidt i lærte sidste søndag. Når en hund får små, har den hvalpe ikke noget andet, når vi er født på ny, som Jesus byder os i Johannes evangeliet, så har vi fået Jesus retfærdighed, også selv om vi ikke er helt perfekte i det daglige. Jesus blod dækker os, og Gud ser i os Jesus retfærdighed. Vores liv er gemt i ham, vi blev ikke alene født på ny, vi døde også med ham på krydset. I Guds åsyn er det en stor synd, det er også den største synd nævnt i biblen, ikke at antage det han frivillig gav til hele verden sin førstefødte søn Jesus Kristus.
Forfatterbemærkninger
Johannes Evangeliet 3 - 5.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 08/10-2018 19:13 af Inge Erhard (Inghard) og er kategoriseret under Livshistorier.
Teksten er på 150 ord og lix-tallet er 33.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.