Kan du mærke denne glød?


5 år siden 5 kommentarer Digte selvbiografi kaos tabt lykke

2Konversere.. HA!
Emnet er altid hvordan jeg virker så uforskammet, fordi jeg ik' v... [...]
Digte · psykisk smerte, tilbageblik, virkelighed
1 år, 7 måneder siden
8Snooze
Det er som at være i en storm af dopamin, som at kører ud i det b... [...]
Livshistorier · hverdagslivet, bryd tabu, sindstilstand
2 år siden
6Min egen
Jeg har altid følt, at jeg aldrig var god nok til noget. · Jeg har ... [...]
Livshistorier · håb, eftertanke, sindstilstand
3 år siden
4Fortiden sætter spor
Jeg husker nogle episoder bedre end andre. · Han holdte sine hænder... [...]
Digte · afsked, afhængighed, omsorgsvigt
3 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Mille Larsen (f. 1998)
Du er alt jeg tænker på.
Mine hår rejser sig, ved tanken om dig og mig.
Klæd mig af, tag mig som du aldrig har taget en kvinde før.
Dine hænder på min krop, du må ikke holde op.
Jeg har lyst til dig, selvom det kun er en kort leg, især for dig.
Du er ved mig lige nu, men om få timer ligger du ved din kvinde, gid jeg ku' vinde og blive din kvinde.

Men det er en svær kamp, som jeg allerede har tabt, men jeg drømmer mig væk.
I din favn så blød, kan du virkelig ikke mærke denne glød?
Forfatterbemærkninger
En tekst fra hjertet, uden rettelser

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 07/12-2018 22:12 af Mille Larsen (DenUkendtePigeM) og er kategoriseret under Digte.
Teksten er på 105 ord og lix-tallet er 16.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.