Livets vej


5 år siden 6 kommentarer Digte fremskridt uvidenhed

3Dæmonerne i os
Han iagttager de skabninger, der kommer forbi. De er alle skabt i... [...]
Digte · ødelæggelse, afmagt, dystopi
4 år siden
3Den lille fugl
Den lille fugl svæver så smukt i vinden med et stærkt hjerte, der... [...]
Digte · livet, lykke, døden
4 år siden
6Den fremmede
Hun er en komplet fremmed. Jeg har kun snakket med hende i én aft... [...]
Digte · kærlighedslængsel, fremmede, glæde
4 år siden
1Når lyset slukkes
Det slår klik, og lyset slukkes. Mørket samles om hele dit væsen ... [...]
Digte · nattestemning, lyset, mørket
4 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Lukas Skov (f. 2001)
Livet er som en vej. Nogle bevæger sig hen til det, andre vil væk fra. Alle bevæger sig fremad, men i deres eget tempo.

Vi ved ikke hvor alle andre skal hen. Nogle gange ved vi ikke engang hvor vi selv skal hen. Vi vil ændre rute mange gange, men destinationen er den samme for individet.

Kør på og du vil nå dit mål

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 07/03-2019 10:45 af Lukas Skov og er kategoriseret under Digte.
Teksten er på 64 ord og lix-tallet er 17.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.