Min sorg


5 år siden 5 kommentarer Essays hjertesorg at miste savn

3Tvivlens overtagelse
Snubler over mine ord · Går det for stærkt? · Det er svært at få det ... [...]
Digte · livssyn
3 år siden
5Min sorg
Kender du det sår, der altid er så lang tid om at hele? · Sådan et ... [...]
Essays · hjertesorg, at miste, savn
5 år siden
6Kærlighed gør blind
Fortræng det, få det væk, stop det · Det varmen, det glæden, det tr... [...]
Livshistorier
5 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Iben Annemone (f. 2000)
Kender du det sår, der altid er så lang tid om at hele?
Sådan et sår har jeg.
Et sår der er så ufattelig lang tid om at hele og samtidigt et sår, der bliver ved med at gå hul på.
Til tider lægger jeg ikke engang mærke til såret længere, for jeg har lært at leve med det, og ser det som en del af mig.
Dog er der dage, hvor jeg rigtig mærker til såret. I dag er sådan en dag.
Tårerne triller ned af mine kinder, og jeg kan ikke se ud af mine øjne.
Jeg ser og mærker såret over alt, og jeg har en følelse af, at jeg bliver kvalt.
Alle fortæller mig, at tiden læger alle sår, men hvor lang tid skal der gå?
Det hele virker så håbeløst.

Du har måske en dag selv følt som jeg.
Følt at alting ikke ville gå din vej.
Følt at hver gang du holdte noget kært, så ville såret komme tilbage og igen minde dig om tiden, hvor du kæmpede en brag kamp.
En brag kamp om overlevelse.

Det føles fuldstændig som en irriterende sten i skoen, som jeg bare ikke kan få ud.
Den irriterende sten i skoen er mit sår.
Det sår der langsomt heler og gang på gang bliver revet op igen.
Det er mit sår i mit hjerte.
Det er min sorg.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 16/03-2019 20:33 af Iben Annemone (Emma Cathrine) og er kategoriseret under Essays.
Teksten er på 230 ord og lix-tallet er 19.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.