2Afgift-diesel benzin
At forsørge for at hver pris, · At gå i stå på vejene, for den vej ... [...]
Aforismer og gruk
11 måneder, 10 dage siden
5Kontinuerlig malkepige
På ubestemt tid .
Aforismer og gruk
11 måneder, 15 dage siden
1Forår for fjamser
Solsorte bygger rede, og knepper som kaniner og slås om pladsen .... [...]
Digte
1 år siden
2Krudttønden
Når lorten sidder fast, kan det være kompliceret at presse den ud... [...]
Digte
1 år siden
2Drømmene der bliver den virkelige virkeligh...
Drømmene der før en drøm, bliver den virkeliggørelse. · Før drømmer... [...]
Digte
1 år, 2 måneder siden
3Hunde fobi
Hund forbi · Hunde fobi. · Går i hundene når der kommer en hund forbi... [...]
Digte
1 år, 2 måneder siden

Puls: 6,9

Publiceret: 0
Afgivet: 2
Modtaget: 2
Ann R. Sørensen (f. 1980)
Der går mange år
før kriminelle handlinger bliver opdaget .
Men hele vejen følges der et spor.
Der følges et ensporet spor.

De veje der er før var, er blevet punkteret på asfalten og der er kommet nye hjul på dækkene.

Længere vil jeg ikke gemme mig i hækken fordi jeg er udsat for andres kriminalitet .
Nu går fremad .
Uden hjul. Jeg går med mine egne sår i min egen krop og aldrig glemme men vil ikke længere lade følelserne hænge.
Så jeg selv kommer i klemme.

Alle skal kende hvem jeg er, hvad jeg indeholder.
Når alle brikker i puslespillet er på plads , vil folk se bagsiden af fortidens skjulte dagsorden der stadig automatisk kører , for ingen tager sig af det .

Det ene år efter det andet i en skjult dagsorden. Der fortier , den sande livsform der kunne have udviklet sig hvis det gav .

Den sande livsform er først ved at forme sig nu.
År og sår har fulgt hinanden hånd i hånd.

Nu giver jeg slip
og rækker ud efter lykken
for jeg har et valg
og det vil tage en ny livsform
til min gavn
så jeg kan favne livets
favn .

Og derefter vil den skjulte dagsorden komme op til overfladen, som en gummibold der har været under vandet for længe.

Og det hele vil fortælle sig selv.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 04/06-2019 10:26 af Ann R. Sørensen (Savanti) og er kategoriseret under Digte.
Teksten er på 220 ord og lix-tallet er 27.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.