3Livet er...
Livet er også... Livet er vildledende og kaotisk for tiden. Sløre... [...]
Blandede tekster
4 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Nanna Scheer (f. 2003)
Livet er også... Livet er vildledende og kaotisk for tiden. Sløret, uforståeligt og retningsløst. Vi deler det sjælendt, når vi står midt i det. Men nu står jeg her. Midt i det. Og kan bare konstatere, at det er, som det er. Rodet, tungt, frustrerende, udmattende, håbløst til tider - og det er helt okay. Jeg behøver ikke en fiks løsning... jeg tror ikke på dårlige følelser. Jeg tror ikke på at "overkomme" og komme væk fra. Jeg tror mere på at invitere det ind, som fylder. Og hvis det er modenløsheden og sorgen, så lad den komme. Lad den råbe og fylde, alt hvad den vil. Den har også en stemme, der gerne vil høres. Tag den kærligt til dig. For det er okay. Alting har sin berettigelse. Og sådan er livet også.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 23/08-2019 07:29 af Nanna Scheer og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 134 ord og lix-tallet er 19.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.