Tankernes strøm


4 år siden 2 kommentarer Blandede tekster livsrefleksion

2Savnet
Ligger i mørket, venter på søvnen overmander mig, savnet, savnet ... [...]
Blandede tekster · kærlighed
3 år siden
4ømhedens øje
Nærhed, tryghed skabt af en dyb sø af kærlighed fra dig, din tils... [...]
Blandede tekster · hjertevarme
4 år siden
3Det tavse skrig
Det tavse skriggggg det som omverden ikke høre, ser, eller føler,... [...]
Blandede tekster · psykisk smerte
4 år siden
3Kærlighed
Tomheden, ensomheden og angsten for ikke at være god nok til at b... [...]
Blandede tekster · kærlighedserklæring
4 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Leif Sørensen (f. 1960)
Negative tanker bombarderer mig i en konstant strøm, ud fra et indviklet kaos af interaktioner, perception og refleksioner der er skabt fra en fjern fortid, de ligger som en tyk tåge i sindet, mit forslåede og forpinte selv, vrider sig i et indre virvar af uhåndgribelige tanker, af løgne og uhyggelige scenarier om mit eget værd, som en gyserfilm der gentager sig selv, filmen bliver længer og længere, mere og mere indviklet og skaber 1000 mils afstand til mine forsøg på at føle kærlighed, respekt og integritet for mig selv.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 13/03-2020 15:34 af Leif Sørensen (Leif S) og er kategoriseret under Blandede tekster.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.