2Hvem er jeg?
Du kan ikke se mig, men du kan mærke mig. Jeg er usynlig, men ikk... [...]
Kortprosa · virkelighed, drømme, følelse
3 år siden
2Ikke Min...
Jeg ser mig rundt omkring · Forstiller mig at du er her · Men mærker ... [...]
Digte · alene, fortabt, kvinde
3 år siden
3Kræft
Glemmer aldrig den morgen · jeg vågnede · og du var blevet · til en del... [...]
Digte · håb, dødsangst, krisehåndtering
3 år siden
2Du er ikke væk...
Hele mit liv er sat på standby og det eneste mine tanker får frem... [...]
Kortprosa · himmel, familierelationer, kærlighedserklæring
3 år siden
5Hun...
Du må ikke se hende græde · men tårerne triller · Du kan ikke hjælpe ... [...]
Digte · utroskab, ulykkelig kærlighed, brudt forhold
3 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Christina H. Andersen (f. 1976)
Sig Nej Når Du Mener Nej!

Lige så snart du har sat dine ben i entreen og festen skal til at begynde kan du mærke på dig selv at dette her ikke vil blive en hvilken som helst aften - og det vil du få ret i.
   Du skal ikke mere end lige ind i lokalet, hvor hun er, før du mærker hendes tilstedeværelse. Hun vil sikkert befinde sig i baren, der går man sjældent forgæves, hvis man skal have fat i hende. Men jeg vil råde dig til at lade være!

Det er muligt, at du føler dig som ung igen og som om du kan klare det hele, når hun er hos dig,men det er bare en fælde. Hun vil tage dit liv i sin varetægt og lege med det.
   Du må ikke give efter for hende!
   Måske møder du andre der snakker om hende, men lad dem bare snakke i fred, for hun er ikke værd at samle på. Du spilder din tid, hvis du overvejer at kontakte hende, og du kommer måse aldrig nogensinde hjem igen.
   Dit liv bliver aldrig det samme mere!

Jeg må indrømme, at jeg aldrig har mødt hende, men et par af hendes ofre var mine venner, og lad mig sige det som det er... Der er ikke ret meget at være misundelig på!
   Hendes speciale er jo netop at ødelægge menneskers liv. Hun er iskold, når du beder hende om at lade dig være. Har hun en gang fået fat på dig, slipper hun dig aldrig igen, det er derfor du skal sige nej fra starten.

For at advare dig, kan jeg da give dig det signalement, som mine venner har givet mig af hende... Hun er høj, lys og ofte klædt helt i hvidt, men hun er ikke til at tage fejl af. Og hun er kun ude på en ting, nemlig at ødelægge dit liv og når det er lykkedes hende, holder hun stadig ikke op med at plage dig!
   Mine venner har bedt mig hjælpe dig, som læser dette til at undgå hende. Den ene af mine venner ser hende stadig, hans liv har hun fuldstændig ødelagt, og han er bare en skygge af sig selv. Den anden er indlagt på hospitalet med nervesammenbrud.
   Vi beder dig sige nej, når du møder hende, når du hører hendes navn som er: KOKAIN!!!

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 13/09-2020 19:45 af Christina H. Andersen (Ekita) og er kategoriseret under Kortprosa.
Teksten er på 394 ord og lix-tallet er 21.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.