2Tilfældig sommerdag
Vi mødtes en tilfældig sommerdag, jeg husker det tydeligt. Et smi... [...]
Blandede tekster
3 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Jacob Joergensen (f. 1994)
Vi mødtes en tilfældig sommerdag, jeg husker det tydeligt. Et smil mødtes med et blik og på bænken sad og ventede, en solstråle jeg fik. En tilfældig sommerdag, blev en af mange andre og efterhånden som tiden gik, der nærede tankens præg, at det var sammen vi skulle vandre.
Du har til i vest og jeg har til i øst, men selvom vi hver har en historie at fortælle, vil jeg aldrig glemme dine kys. Du var den på bænken der sad, du var den jeg så, jeg huske en solstråle for evigt vil men nu vi hvert til sit må gå. Mine tanker forbliver hos dig mon atter du går. for evigt et minde om dagen i mit hjerte står.
En ven du fik og en ven du har, en tilfældig sommerdag kan være den bedste rejse som man ta'r

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 28/10-2020 11:43 af Jacob Joergensen (Buller321) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 142 ord og lix-tallet er 31.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.