5Blæsten
jeg mærker · blæsten der går gennem mig · jeg følger den op på bakket... [...]
Aforismer og gruk
3 år siden
3Utilstrækkelig
Velvidende om at det ville såre ham, tog jeg mig mod til og overr... [...]
Kortprosa
3 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Mia Larsen (f. 1985)
Velvidende om at det ville såre ham, tog jeg mig mod til og overrumlede ham med alle svinske ord jeg kunne komme i tanke om og lod dem flyde som høje bølger ud af min mund mens jeg kunne se ham stå tilbage som en såret soldat der var vendt hjem fra krigen.
   Og han gjorde intet, ikke engang da jeg kaldte ham for en utilstrækkelig lille mand der hverken vidste hvordan man tog tøj på selv eller elskede med andet menneske, blinkede han.
   Alt i mig rumlede når jeg tænkte på hvordan jeg selv ville reagere hvis han åbnede sin mund og sagde sin ærlige mening om mig, så kom jeg til at grine midt i min respektløse tilstedeværelse, for det ville han aldrig have nosser nok til at gøre, måske havde han bare ingen?

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 31/10-2020 08:46 af Mia Larsen (MLarsen) og er kategoriseret under Kortprosa.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.