2Sød en død
Slik og søde sager. · Kager og bløde lagner. · Madorgier og nuttede c... [...]
Digte · refleksion
3 år siden
3Hvad er
Jeg forventer af mig selv, at jeg kan skrive. · At jeg kan tænke. · A... [...]
Blandede tekster
3 år siden
1Henover graven
Jeg danser med et spraglet skelet henover graves hellige buler. S... [...]
Blandede tekster · livets dans, monstre, abstrakt
3 år siden
2Ard
Alt er ikke som det synes, hverken her eller der · lysende verdener... [...]
Blandede tekster
3 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Ard Malraes (f. 1993)
Jeg forventer af mig selv, at jeg kan skrive.

At jeg kan tænke.

At jeg kan leve.

Som det forventes af mig og mine nærmeste og af verden som den er sammensat.

Jeg kan ikke altid leve op til mine egne forventninger.

Tvivlen nager og skylden ætser.

At give op er evigt nærtliggende, men hvad hjælper det ud over at lade sig selv synke længere ned i selvmedlidenhedens lage?

Jeg forventer ikke at kunne forstå mig selv, men jeg forventer en hvis grad af kontrol.

Så hvor er jeg, når den går tabt?

Hvad er jeg?

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 05/11-2020 18:18 af Ard Malraes (Elissari) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 96 ord og lix-tallet er 25.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.