7Når Gud kalder
Guds engle er kommet · for at følge dig hjem · Og du forlader os · med ... [...]
Digte · sorg
2 år siden
4Dét at blive forenet
Idét hans fingerspidser løb over mine kraveben, krakelerede min h... [...]
Blandede tekster
2 år siden
3Dét at være grim
Vreden må helst ikke komme frem · den skal pakkes ind, · pakkes ned, · ... [...]
Digte
2 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Nanna M. L. Rasmussen (f. 1996)
Idét hans fingerspidser løb over mine kraveben, krakelerede min hud af sult. Selvom intet andet af ham rørte ved mig, stod han så tæt at de få luftmolekyler imellem os vibrerede af spænding. Jeg kiggede op og blev mødt af øjne bestående af varme, og i dét øjeblik fyldte en gennemgående angst mit indre for at jeg skulle falde ned i de brændende søer og aldrig se overfladen igen.
Før jeg vidste det, lagde han sine læber over mine læber, og resten af verden gik op i flammer, fordi i dét ene øjeblik, i dét ene kys, blev universet født og udvidede sig, til kysset var alt og vi blev til tiden selv.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 18/12-2021 12:26 af Nanna M. L. Rasmussen og er kategoriseret under Blandede tekster.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.