1Israel i dag som i går
Jeremiah 31 - 31: Der kommer de dage, siger Herren, da jeg vil sl... [...]
Blandede tekster
17 dage siden
0Indien - ture ud i landet, afskedens time
Nu vidste vi med sikkerhed, at vores dage i Indien var talt. Vi o... [...]
Livshistorier
19 dage siden
1Indien - planer om fremtiden og et overfald
Planer om fremtiden · Efter jul og nytåret var over for anden gang,... [...]
Livshistorier
25 dage siden
2Påske og faste
Vi var kommet hen i april måned, luften flimrede for varme. Den s... [...]
Blandede tekster
1 måned, 4 dage siden

Puls: 48,1

Publiceret: 12
Afgivet: 27
Modtaget: 19
Inge Erhard (f. 1941)
Man kan læse på YouTube om Ron Wayetts fund af Arket fra Moses tid i haven Gethsemane. Det blev fundet på en vej, hvor folk blev korsfæstet i Rømer tiden.
Man antager, at Jesus kunne være korsfæstet på det sted hvor Arket var begravet nedenunder. Jordskælvet har højst sandsynlig medvirket til, at hans blod kunne, på en eller anden måde, nå ned til Arket, eller det blev bragt på en anden måde, måske af Jesus selv efter hans opstandelse.

Ron Wayett fik taget en blodprøve fra Arket og fik det analyseret i et laboratorium i Jerusalem. Resultatet viser, at blodet stadigvæk er levende og har kromosomer fra moren men igen fra faren.
Dette er også publiceret på YouTube.

I Israel har man muret Arket inde, der hvor det blev fundet med en stor cement mur foran og dermed forhindret publik adgang. Måske det bliver taget frem, når det tredje tempel er blevet bygget, som det er beskrevet i biblen.

Personlig tror jeg, historien er rigtigt. Gud er ikke et menneske og han kan ikke dø.

Derfor og i det tilfælde befinder Jesus blod sig stadigvæk på Arket for os alle til syndernes forladelse. Derfor kunne han, nu og dengang, frelse menneske slægten tilbage til paradis, som det var ment til at være fra begyndelsen.
Forfatterbemærkninger
Biblen nævner igen og igen at livet er i blodet og at vi derigennem er frelst.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 22/12-2021 17:44 af Inge Erhard (Inghard) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 214 ord og lix-tallet er 34.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.