Advarsel igennem en drøm



1Israel i dag som i går
Jeremiah 31 - 31: Der kommer de dage, siger Herren, da jeg vil sl... [...]
Blandede tekster
16 dage siden
0Indien - ture ud i landet, afskedens time
Nu vidste vi med sikkerhed, at vores dage i Indien var talt. Vi o... [...]
Livshistorier
18 dage siden
1Indien - planer om fremtiden og et overfald
Planer om fremtiden · Efter jul og nytåret var over for anden gang,... [...]
Livshistorier
24 dage siden
2Påske og faste
Vi var kommet hen i april måned, luften flimrede for varme. Den s... [...]
Blandede tekster
1 måned, 3 dage siden

Puls: 50,8

Publiceret: 12
Afgivet: 28
Modtaget: 19
Inge Erhard (f. 1941)
For cirka en måned siden drømte jeg, at vi var meget nær ved denne tids ende, nærmer end man aner. Jeg vågnede ved at det buldrede på soveværelse døren meget højt. Meget foskrækket og med bankende hjerte, åbnede jeg døren på klem. Der var ingen på gangen, forsigtigt listede jeg ned af trappen. Alting var i orden, min mand påstod, han ikke havde hørt noget som helst. Det var lidt mystisk i første øjeblik. Ved nærmere efter tanke mener jeg at forstå, at jeg var blevet vækket af en engel, for at jeg ikke skulle glemme drømmen, fordi den er alvorligt ment. Jeg kan heller ikke huske, at jeg nogen sinde har oplevet noget lignende, altså at blive vækket på den måde.

Biblen siger, at ingen ved dagen og timen når Kristus kommer i skyerne og tager troende op, før Åbenbaringen begynder, men det er ikke skrevet, at man ikke kan ane årstallet. Jeg antager, at vi kun har få år tilbage. Drømmen var meget tankevækkende, noget jeg ikke lige kunne glemme eller ryste af mig.
I Åbenbaringen kapitel 6 ser man 6 heste, som bringer 6 plager til verden. Det som sker nu i verden, er ligesom et spejl på det som kommer efter, i samme række følge, kun at i åbenbaringstiden bliver det meget værre.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 08/04-2022 17:29 af Inge Erhard (Inghard) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 217 ord og lix-tallet er 31.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.