6Veje
Frihed, vilje eller veje. Hvem vejer hvad og hvordan vejer vi vir... [...]
Blandede tekster · noget om, livsvalg
10 måneder, 6 dage siden
4Grænser
Hej, her er jeg. Et menneske som du, der føler og har samme værdi... [...]
Blandede tekster
10 måneder, 12 dage siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Ea Tofft-Larsen (f. 1993)
Hej, her er jeg. Et menneske som du, der føler og har samme værdi som dig.
Ser du mig ej, hvad er jeg til dig?
En ting at bruge, et mål at nå, et bjerg at bestige? Ser du mig kun for den værdi jeg dit liv kan berige? Finder du mig betagende, eller er det for at tage hvad jeg kan give? Overvejer du nogensinde selv, hvad du mig og mit kan være med til at give? Tager du bare det hele forgivet, for din handling og intention bedrager. Da din grund bag det hele, er for det hele at til dig rage. Rager det dig egentlig en skid, hvor skidt du mig får til at føle eller er den tanke bare ligeså naiv, som mit håb for en oprigtig relation der begge parter kan berige? Helt Tom og igen har jeg mig selv til sidde sat, for at håbe på at føle mig nok i en andens øjne bare en enkelt ligegyldig nat.

Jeg elsker dig skat! Siger jeg til mig selv når jeg kommer hjem. For den eneste følelse du gav mig var langt ned i halsen med dit lem. Så forkastelig en følelse, ikke overfor mig selv. Men fordi jeg igen skulle mærke, hvor meget et andet menneske kun kunne se sig selv.

- jeg ikke klar eller stærk nok i mine grænser endnu! Lære på den hårde måde men tror jeg har fattet det nu ❤️

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 08/06-2023 17:35 af Ea Tofft-Larsen (F. Glemmig-Ej) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 241 ord og lix-tallet er 23.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.