Der bor en djævel i mig


7 måneder, 5 dage siden 3 kommentarer Blandede tekster selvskade

3Tilgiv mig
når jeg dør må du ikke vove over mit lig. · du skal have det jeg al... [...]
Digte
4 måneder, 12 dage siden
2Mor... hvor er du?
"Mor STOP!!!" jeg tager vandflasken ud af hånden på hende. "Emma ... [...]
Blandede tekster · mor-datter forhold, vold, alkoholmisbrug
5 måneder, 20 dage siden
1Elsk mig
nætterne kan være lange · når tankerne snore sig om min hals · som en... [...]
Digte · begær, kærlighed
6 måneder, 1 dag siden
1Tankemylder
jeg tænker kun i gråt. Jeg mærker mig selv mindst ti gange om dag... [...]
Blandede tekster · sind, svigt
6 måneder, 1 dag siden

Puls: 3,2

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Torben Larssen (f. 1978)
Min vrede overrumpler mig. snor sig om min hals som en slange. andre kan måske holde det inde. Jeg kan ikke. jeg har lyst til at skrige af alle der nogensinde har rørt mig, jeg ville brænde hele verden ned, hvis jeg kunne, men jeg er for lille og den er for stor til at brænde. min indre djævel kravler op ad mine ribben. og farver mit ansigt rødt. og fylder min næse med syre, som fylder hele næsen op, og det falder ud. den får mig til at åben munden og udstøde et brøl, så mine to skarpe tænder i hver side bliver blottet. den kravler op i mine øjne og skubber tåre fra et forpint baren ud af mine øjenhuler. jeg finder en kniv. og hiver min trøje op over mit hoved. og sætter kniven mod min arm. jeg burde ikke. men jeg vil. jeg maser Kniven mod min hud og trækkeren en streg over armen. og djævelen smelter lige så stille ud af min krop. og gør min arm lige så rød som mit ansigt. jeg sætter kniven igen og trækker en stribe mere over min arm. DET ER MIN skyld.!! DET ER ALTID MIN FUCKING skyld.!!! Det er min skyld at far slår mig. det er min skyld, at min søster hoppet ud fra en bro. det er min skyld at isabella giver mig skylden for at stjæle hendes fyr. det er min skylde at jeg ikke er værd at elske. DET ER MIN skyld.!!! DET...ER...ALTID...MIN...SKYLD.!!! DET ER DET BARE.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 25/09-2023 16:10 af Torben Larssen (Ramox) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 258 ord og lix-tallet er 11.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.