Tankemylder


6 måneder, 1 dag siden 1 kommentar Blandede tekster sind svigt

3Tilgiv mig
når jeg dør må du ikke vove over mit lig. · du skal have det jeg al... [...]
Digte
4 måneder, 12 dage siden
2Mor... hvor er du?
"Mor STOP!!!" jeg tager vandflasken ud af hånden på hende. "Emma ... [...]
Blandede tekster · mor-datter forhold, vold, alkoholmisbrug
5 måneder, 21 dage siden
1Elsk mig
nætterne kan være lange · når tankerne snore sig om min hals · som en... [...]
Digte · begær, kærlighed
6 måneder, 1 dag siden
1Tankemylder
jeg tænker kun i gråt. Jeg mærker mig selv mindst ti gange om dag... [...]
Blandede tekster · sind, svigt
6 måneder, 1 dag siden
1Dæmonerne vinder
det snurrer for mit indre · mit hjerte gør ondt · det kan ikke være s... [...]
Digte · indre dæmoner
6 måneder, 14 dage siden

Puls: 3,2

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Torben Larssen (f. 1978)
jeg tænker kun i gråt. Jeg mærker mig selv mindst ti gange om dagen. Der var en dreng i 0.klasse der sagde jeg var smuk. Jeg ser ingenting i spejlet. Jeg elsker mine venner men ser dem ikke nok. Jeg tænker for meget har jeg hørt. Jeg tænker kun tørt. Jeg har aldrig følt mig hørt. Jeg har aldrig hørt nogen tale om mig men ved de gør det. Jeg spillet banjo som barn. Men stoppet igen. Min søster siger hun elsker mig. Men sagde det samme til den fyr der gjorde hendes hjerte koldt. Jeg slog ham i hovedet. Jeg lovet aldrig at elske igen. Jeg drømmer når sover men ønsker når jeg vågner. Jeg mærker mit hjerte slå. men kun når jeg er bange. Mine venner smiler tit. Min mor så mig aldrig græde for jeg græder aldrig. Selvom nogen siger det sundt jeg drømmer om at tage hele jorden rundt men ville aldrig gøre det. Jeg kan ikke eje et andet menneske. Selvom jeg kalder hende min og siger hun er fin og smuk. Men hver gang forsvinder hun i et hug. Jeg lyser af mine øjne når jeg er glad men hvornår. Jeg drømmer kun om ting der ville tage mig tusind år. Jeg er god nok blev jeg ved og ved at sige. Men ingen bekræftede det så jeg blev som en mast lille pige. Jeg synes citroner er sure. Min far hørte min engang smile jeg smiler kun i min fritid jeg har kun fir når andre ikke har. Jeg griner kun når ingen høre det. Mine øjne er små men flotte at kigge på. Jeg tænker på noget men siger det ik. Jeg husker kun det blik jeg fik sidste gang jeg sagde noget højt. Jeg er ik voldelig men lyster at slå og jeg skade andre og mig selv. Jeg mærker ikke fornuft hvis du beder min lade vær. Jeg elsker hindbær men siger det ikke til nogen. Jeg hører lyde som lyder som en kanon og andre er måske bange men mig giver det ro. Jeg husker de smil og de tåre på maleriet på det gamle museum som lå tæt på min skole. Jeg ville ikke med men skulle jeg græd men ingen så det. Jeg har ikke græd siden. Lad mig leve sagde min far da jeg for hundrede søgte gang spurgte om hvor vi var. Jeg nyser hvis du kilder mig. Jeg siger det samme for mange gange jeg gentager mig selv. Jeg går altid i de samme sorte Nike sko men siger det ikke til nogen.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 29/10-2023 22:49 af Torben Larssen (Ramox) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 430 ord og lix-tallet er 14.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.